Politica de retur

În baza legislației, dacă ați cumpărat un produs on-line ori fără a merge la magazine, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare,

Este absolut necesar sa ne anuntati telefonic sau in scris, prin e-mail, în momentul în care trimiteți produsele înapoi.

Dupa ce am fost informati de returnarea unui produs, aveti la dispozitie 14 zile pentru a face acest lucru.

Returnarea se va face in ambalajul original, fara semne de uzura sau modificari fizice (lovituri, zgarieturi).

In cazul in care se solicita rambursarea banilor, acest lucru se va realiza doar dupa primirea coletului si verificarea continutului acestuia.

Modalitatea de returnare a produsului/coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care suporta costul transportului de retur, conform art.14 alin 2 din O.U.G.34/2014 “Consumatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor.”

www.e-ambalaj.ro se oblige să vă returneze banii în termen de 14 zile de la primirea produselor retur.

Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în prezența curierului. În cazul în care constatați neconformități, vă rugăm să întocmiți în prezența curierului un proces verbal de constatare prin care să listați daunele. Reclamațiile ulterioare nu pot fi luate în calcul. Daca produsul prezinta defecte, returul acestuia este suportat de catre e-ambalaj.ro. In cazul acesta, pentru mai multe detalii, va rugam sa luati legatura cu departamentul de Relatii cu Clientii la numarul de telefon indicat pe site.

Avand in vedere ca produsele comercializate de www.e-ambalaj.ro sunt de unica folosinta, veti putea returna doar produsele care nu au fost utilizate de dumneavoastra.
www.e-ambalaj.ro refuza returnarea contravalorii coletului daca:

  • produsele sunt deteriorate;
  • din colet lipsesc produse;
  • starea produselor nu permite recomercializarea lor;
  • produsele sunt uzate.

Indiferent de motivul returului, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor este nevoie sa ne comunicati un cont IBAN in RON, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata.

Neridicarea/refuzul coletelor comandate sau returnarile in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client.

OFERTA de azi!

5%

DISCOUNT

Grăbește-te! Stocurile sunt limitate…